søndag 1. mars 2009

Another fabulous weekend in The Big Apple



Eg blir rett og slett ikkje lei. Før eg reiste såg eg for meg at eg kom til å ville reise ein del rundt i helgene, for å oppleve nye ting. No skjønner eg det at ein såvisst ikkje treng å reise langt, eller å bruke mykje pengar, for å oppleve nye og spanande ting her! Eit månadskort på subwayen er nok til å oppleve det aller meste, faktisk kan ein sjå dei fleste verdsdelar i løpet av ein dag. Denne helga har bydd på mykje, alt i frå ein engelsk pub i SoHo, loppemarknad i Queens og varm brownie med is på Hard Rock Café på Times Square!
Helga i stikkord:
  • Tur over Brooklyn Bridge med Camilla
  • Fulton River Park, supersøt park i DUMBO - ved East River, midt i mellom Brooklyn og Manhattan Bridge og verdas finaste utsikt til Lower Manhattan
  • Nye flinke og dårlege musikarar på "toget"


(Brooklyn Bridge - my favourite!)
  • Framføring av prosjekt om kulturfestival for unge på Subwayen, i prosjektleiingsklassen
  • Vorspiel i Little Italy
  • Plan om å gå på konsert på Cake Shop på Lower East Side, men enda heller opp på ein engelsk pub i SoHo med jenter frå klassen
  • Brooklyn Lager - utruleg godt, billig lokalt øl



  • Loppemarknad i Queens: fyll ein papirpose for $20, og støtt heimlause med AIDS - vart etter mykje leiting 3 belter, ei herreskjorte, ein bluse, to sjal og ei skinnveske rikare for omlag 70 kroner ;)

(Shopping i Queens - blei inga bukse på meg ;)


  • Rusletur i Williamsburg med Ingrid, Ida og Linda frå klassen
  • Cd-shopping og lunsj der - eit område eg definitivt skal "henge" meir i!

  • (Williamsburg)
    • Jentevors hjå skotske Nikki på dormen, med Camilla, Ioana og amerikanske Nicole, Jamie og Stacey
    • Fest hjå tyrkaren Gokhan i første etasje - internasjonalt miljø!
    • Tidleg kveld


    (1. eg og Stacey, 2. Nicole, Nikki og Camilla, 3. Nicole, Jamie, Nikki, Camilla, eg og Stacey, 4. Darryl - kjærasten til Ioana)
    • Jobbing med mid-term oppgåva
    • Vaske hybelen
    • Sunday stroll til det jødiske området like ved med Magnus og ein frå Trinidad
    • Hard Rock Café på Times Square - Mojito, veggie burger til middag og brownie med is til dessert - med Ioana, Camilla og dei to norske venninnene hennar, Kristin og Hildegunn, som kom på besøk i dag

    (Hard Rock Café)
    No gler eg meg berre til å få levert første oppgåve, og så ta fatt på ei ny og spennande veke som blant anna kjem til å innehelde forelesningar med David Conte (som jobbar på Broadway), besøk av grunnleggjarane bak Voss Vatnet og besøk til Snøhetta-kontoret i NY.
    Life is good!

    Ingen kommentarer:

    Legg inn en kommentar